piątek, 13 czerwca 2014

Moja pierwsza "czwóreczka"


Na jutro mam zaplanowany grubszy artykuł. Dzisiaj w ramach rozgrzewki coś szybkiego.

Jako iż posiadam 2 kostki ShengShou 4x4  - białą (moja pierwsza kostka 4x4, kupiona tylko dlatego, że nie było dostępnych czarnych) i czarną kupioną w późniejszym czasie. Jestem zwolennikiem kostek na czarnym plastiku. Po zakupie czarnej, biała poszła w odstawkę. Wracając z pracy pomyślałem, że w jakiś sposób mogę swoją pierwszą czwóreczkę "upiększyć". Znalazłem w szafce set naklejek, który dostałem w gratisie z kostką 7x7. Okleiłem centry w sposób zaprezentowany na poniższym zdjęciu.


Niby nic, a zawsze coś innego w kolekcji zamiast dwóch tych samych kostek. Kostka po wymieszaniu jest bardziej kolorowa i ciekawsza w układaniu :) 





To na dzisiaj tyle, i zapraszam na jutrzejszy wpis. Poświęcony on będzie trzem ciekawym kostkom od Dayana :) Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz