czwartek, 19 czerwca 2014

"Ściana kostek..." czyli duzy unboxing od Hipcia :)

Tytuł nawiązuje do kostek, które zamówiłem u Hipopotama ;) Doszły do mnie 4 kostki "wall"
1. Fisher cube wall v1
2. Fisher cube wall v2
3. Windmill cube wall v1
4. Windmill cube wall v2
Kostki te są "fuzją" kostek 3x3 oraz Fisher/Windmill. W v1 kostek warstwy górna i dolna zachowują się jak w kostce Fisher/Windmill a środkowa jak w kostce 3x3, natomiast w v2 kostek warstwy górna i dolna zachowują się jak w kostce 3x3, a środkowa jak w kostkach Fisher/Windmill. Nazwy kostek to strzał w dziesiątkę, albowiem boki kostki wyglądają jak mur. Prezentują się świetnie.

Oprócz tego zamówiłem sobie jeszcze kostki square-1 srebrną cube twist, square-1 od calvina oraz kostkę Calvin Traiphun Megaminx 6-kolorowy na niebieskim plastiku. Od razu po otwarciu kartonu trochę się zdziwiłem :) Myślałem, że otrzymałem w gratisie 3 kartony kostek Cyclone Boys :D


Niestety pudełka były puste :( Ale pod pudełkami kryło się moje zamówienie. Od siebie powiem, że wszystkie kostki są świetne. Poniżej zdjęcia zapakowanych jeszcze kostek ;) Więcej o tych kostkach napiszę w sobotnim poście ;) Szykuje się równie długi wpis jak o kostkach Dayan Bermuda. Zapraszam ;)

Wszystkie kostki dostępne są na stronie www.hipopotam.eu

Srebrny Square-1 CubeTwist

Calvin Fisher Cube Wall v2

Calvin Windmill Cube Wall v1

Calvin Windmill Cube Wall v2

Calvin Fisher CUbe Wall v2

Calvin Square-1 - w zestawie set naklejek

I na koniec rarytas - Calvin Traphium Megaminx :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz